Kommentar angående felaktig ompublicering av nyhet hos beQuoted

Report this content

På grund av en intern miss hos beQuoted distribuerade, idag den 28 januari 2014, nyhetsdistributören ut en redan publicerad affär för CybAero.

BeQuoted förklarar misstaget på sin hemsida såhär:

CybAero: Rättelse: Föregående pressmeddelande var från den 17 januari
Tidigare idag publicerade beQuoted ett tidigare pressmeddelande från den 17 januari 2014. Det var ett misstag och beQuoted beklagar eventuella olägenheter som detta kan ha orsakat.

Läs mer på www.bequoted.com

Pressmeddelandet om CybAeros stororder värd 5,5 miljoner Euro skickades ut den 17 januari och går att läsa i sin helhet på CybAeros pressrum på Cision här

För mer information:
Mikael Hult, verkställande direktör CybAero AB, tel 070-564 25 45 e-post: mikael.hult@cybaero.se

Läs på webben:  www.cybaero.se
Filmer: www.youtube.com/cybaero

CybAero AB utvecklar, tillverkar och marknadsför autonoma, obemannade helikoptrar (s k VTOL UAV) med tillhörande sensorsystem för både försvarsverksamhet och civila uppdrag. CybAero bildades 2003 på en grund lagd redan 1992 genom ett forskningssamarbete mellan Linköpings universitet och nuvarande FOI (Totalförsvarets forskningsinstitut). CybAero är idag etablerat som en ledande global aktör inom VTOL-UAV-området. Företagets produkt APID har fått stor global uppmärksamhet genom sin användarvänlighet, robusthet och priseffektivitet. CybAero har sitt huvudkontor i Mjärdevi Science Park i Linköping. Bolaget har drygt 20 anställda och är listat på NASDAQ OMX First North sedan 2007. Remium Nordic AB (08 - 454 32 00) är Certified Adviser.

Taggar: