CybAero hos ProHearings

Mikael Hult, VD på CybAero gästade ProHearings 28 aug och nedan är en videolänk från hans investerarpresentation, som modererades av Daniel Lindqvist, ABG Sundal Collier. CybAero utvecklar och tillverkar system som på ett kostnadseffektivt och högkvalitativt sätt gör det möjligt för kunderna att operera från luften utan att riskera sak och person. Systemen, så kallade RPAS (Remotely Piloted Aircraft System), består av fjärrstyrda helikoptrar, markstationer, sensorer och datalänkar. Systemen kan anpassas efter varje kunds specifika behov och kan användas både för civila uppdrag, såsom kust- och gränsbevakning, räddningstjänst och kartering, och inom försvarsverksamheten. CybAeros kärnverksamhet ligger i egenutvecklade system baserade på hög kompetens.

Länkar:
Video: CybAero  Investerarpresentation hos ProHearings 150828

CybAero Emissionsprospekt

ProHearings är en arena där börsbolag presenterar för investerare och tar frågor från moderator och deltagare. Presentationerna filmas och publiceras

ProHearings
tel: +468302588