Kommuniké från CybAero AB:s (publ) årsstämma den 26 mars 2010

- Stämman fastställde koncernens resultat- och balansräkning samt beslutade att ingen utdelning ska lämnas till aktieägarna. Vidare beviljades styrelsens ledamöter och verkställande direktören ansvarsfrihet för verksamhetsåret.

- Stämman godkände styrelsens förslag till styrelsearvode. - Stämman beslutade i enlighet med valberedningens förslag att omvälja Fredrik Hillelsson, Mikael Hult, Jan Nilsson och Claes Drougge samt till nya ledamöter välja Mats Westin och Leif Erlandsson. Westin tillträder styrelseuppdraget i samband med att hans uppdrag på FMV upphör under våren. - Stämman beslutade att bemyndiga styrelsen att intill nästkommande ordinarie årsstämma, vid ett eller flera tillfällen, besluta om emissioner av aktier och/eller konvertibler. Genom sådana emissioner får det sammanlagda aktiekapitalet ökas med högst 711 160 kronor, motsvarande högst 5 000 000 aktier. Emission skall kunna ske med eller utan företräde för aktieägare och betalning skall erläggas kontant, genom kvittning av fordran eller genom apport.