Bengt Levin utsedd till vice VD i Cybercom Group

Styrelsen i Cybercom Group har beslutat att utnämna Bengt Levin till vice VD i bolaget.

- Cybercom befinner sig i en intensiv tillväxtfas på en internationell marknad. Ledningsarbetet kommer att kräva stora insatser och jag är övertygad om att Bengt Levin tillsammans med VD och koncernchef Mats Alders blir ett starkt ledningsteam, säger Gert Schyborger, styrelseordförande i Cybercom Group. Bengt Levin, född 1955 och civilingenjör, kom till Cybercom 2000. Han tillträdde då som affärsområdeschef för telekomverksamheten. Det senaste året har han ansvarat för de båda affärsområdena Sweden och International. - Cybercom är ett bolag inne i en spännande tid på en utvecklingsintensiv marknad. Det ligger intressanta år framför oss. Jag ser fram emot att arbeta med den tillväxtstrategi som bolaget har, säger Bengt Levin, vice VD Cybercom. - Marknadsutsikterna för Cybercoms tjänster inom telekom och utvalda teknologier är positiva, som vi har kommunicerat i vår halvårsrapport. Nu ska vi växa, organiskt och genom förvärv, samt att stärka vår internationella position. Jag är mycket glad över utnämningen av Bengt, säger Mats Alders. Bild på Bengt Levin är bifogad