Cybercoms årsredovisning och första hållbarhetsredovisning för 2010 publicerad

Cybercom Group meddelar att årsredovisningen för 2010 i sin helhet finns på företagets webbplats www.cybercom.se/2010. Dessutom publicerar Cybercom för första gången en hållbarhetsredovisning enligt GRI, Global Reporting Initiative.

Cybercoms årsredovisning 2010 publiceras digitalt på www.cybercom.se/2010/sv och www.cybercom.com/2010/en för att ge bättre funktionalitet och tillgänglighet. Där finns även en inspelad intervju med VD Patrik Boman.

Som en av få IT-konsulter i Norden publicerar Cybercom också bolagets första hållbarhetsredovisning digitalt på www.cybercom.se/gri2011sv samt på  www.cybercom.com/gri2011en (publiceras 4 april).

Hållbarhetsrapporten sker enligt GRIs frivilliga riktlinjer för redovisning av hållbarhetsinformation, vilka är de mest etablerade riktlinjerna bland de företag som hållbarhetsredovisar på Stockholmsbörsen.

Kristina Cato, informationsdirektör och IR-ansvarig Cybercom Group +46 708 64 47 02

Odd Bolin, CFO Cybercom Group +46 70 428 31 73

Anna Trane, Presschef & PR-chef Cybercom Group+ 46 708 84 74 69

Om Cybercom. Cybercom Group är ett konsultföretag som erbjuder global sourcing för helhetslösningar. Koncernen har etablerat sig som en leverantör i världsklass inom säkerhet, internettjänster, mobila tjänster och inbyggda system. Tack vare omfattande verksamhetskunnande och bred branscherfarenhet kan Cybercom erbjuda strategi- och teknikexpertis inom telekom, industri, media, offentlig sektor, handel samt bank och finans. Koncernen har cirka 1 800 anställda med uppdrag världen över och 25 egna kontor i 10 länder. Cybercom grundades 1995 och är sedan 1999 noterat på NASDAQ OMX Nordiska börsen. Läs mer på www.cybercom.se