Möt oss och den uppkopplade symaskinen på MWC Barcelona

Besök Cybercom på Mobile World Congress den 22-25 februari för att se affärsutveckling inom IoT när den är som mest genialiskt, oväntad och gör det enkla givet! Vi presenterar produkter och tjänster som skapat nya affärsmodeller.

När gör uppkoppling (IoT) affärsnytta? Hur ska produktägaren använda alla möjligheter den nya tekniken skapar? Blir det en förbättrad produkt och kundupplevelse och räcker det? Eller kan nya affärsmodeller skapas och nya marknader erövras?

- Det börjar inte med produkten eller internet, det börjar med slutkunden och dess behov, säger Magnus Karlsson, Director, Advisory Services, Cybercom. Vi är mycket glada över att få presentera vår kund SVP Worldwides nya top-of-the-line broderisymaskin med uppkopplingen till internet som en av de viktigaste funktionerna.

Välkomna till Cybercoms monter 5J51 i Hall 5 MWC den 22-25 februari – där presenterar den innovativa symaskinen HUSQVARNA VIKING® DESIGNER EPIC® Made for Sewers, by Sewers™ och konceptet bakom succén.

- SVP Worldwide är världens största hemsymaskintillverkare. Deras HUSQVARNA VIKING® DESIGNER EPIC® är den första sy- och broderimaskinen kopplad till Internet. Den har en surfplatteliknande skärm, WiFi och många innovativa funktioner. Med WiFi-funktioner kan kundens broderier till exempel sparas i en molntjänst och information kan skickas direkt till maskinen och kunden.  Maskinens mjukvara kan uppdateras automatiskt. Den är en succé, säger Manne Alzén, kundansvarig Cybercom.

Mobile World Congress, Barcelona 22-25 februari 2016

Cybercom presenterar framgångsrika IoT kundcase och sina Connectivity-erbjudanden:

• Advisory Services
  • Managed Cloud Services
  • Secure Connectivity
  • IoT
  • Cybercom blueGO
  • XFocus (Customer Experience Management)

Besök vår monter, boka ett möte eller följ med på vår guidade MWC-visning: http://www.cybercom.com/sv/Om-Cybercom/Evenemang/cybercom-pa-mobile-world-congress-2016-i-barcelona--22-25-februari/

För ytterligare information, kontakta:
Magnus Karlsson, Director Advisory Services, Cybercom +46 70 188 88 51
Manne Alzén, Kundansvarig, Cybercom +46 72 501 68 37