CRM-affärer till Cybernetics

Report this content

CRM-affärer till Cybernetics Cybernetics har tecknat flera avtal om leverans av CRM-lösningar under hösten. De nya kunderna är bland andra Kanal 5, Wireless Maingate och IBP Advice AB. Lösningarna är baserade på mjukvaruplattform från Cybernetics leverantör Pivotal Corporation. - Jag ser det som ett kvitto på vår kompetens att våra nya kunder valt oss som leverantör för deras crm-lösningar, säger Lennart Liljenberg Hane, vd och koncernchef, Cybernetics. För att möta den ökande efterfrågan har Cybernetics under hösten förstärkt sin säljorganisation med åtta nya Key Account Managers i Sverige och Norge samt ett flertal nya konsulter för implementation och utveckling av lösningar inom CRM och Business Intelligence. För ytterligare information, kontakta: Lennart Liljenberg Hane, vd och koncernchef, 070-730 31 22 (mb). Hans Jonsson, informatör, 08 470 38 42, 0739 88 81 41 (mb). Besök http://www.cybernetics.se för pressbild och ytterligare information om företaget Om Cybernetics Cybernetics är ett av Nordens ledande företag inom CRM, Customer Relationship Management. Cybernetics levererar strategi-, verksamhets- och affärslösningar baserade på en kombination av programvaror och konsulttjänster eller enbart konsulttjänster. Cybernetics finns representerat i Stockholm, Köpenhamn, Oslo, Helsingfors och Malmö, med huvudkontor i Solna. http://www.cybernetics.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/17/20010117BIT00100/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/17/20010117BIT00100/bit0002.pdf