Cycore presenterar ekonomiskt utfall för perioden juli- september, 2001

Cycore presenterar ekonomiskt utfall för perioden juli- september, 2001 Cycore presenterade idag det ekonomiska utfallet för perioden 1 juli - 30 september, 2001. Se vidare: http://www.cycore.com/company/finfo.asp För ytterligare information kontakta: Sune Elmroth, Finansdirektör för Cycore AB Telefon 018/65 65 60 Om Cycore: Cycore är marknadsledare inom programvara för interaktiv 3D- visualisering på Internet. Cycores Cult3D® -programvara bygger på prisbelönad produktvisualiseringsteknik och används på webbsidor, i Microsoft Office®-dokument och i Adobe® Acrobat®-filer. Genom att använda Cult3D kan produktföretag på ett effektivare sätt presentera och förklara sina produkter och därigenom öka sin försäljning, minska antalet returer samt förbättra och effektivisera sin produktsupport och produktutbildning. Fler än 400 ledande företag inklusive Sony Ericsson Mobile Communications, NEC, CNN, ABB och Toyota använder Cult3D på sina webbsidor. Fler än 10 miljoner människor världen över har laddat hem och använder Cult3D-programvaran. Cycore grundades i Sverige 1996. Huvudkontoret ligger i Uppsala och säljkontor finns dessutom i Kanada, Tyskland och Frankrike. Cycore har 55 anställda och omsättningen januari - september 2001 var 17,9 miljoner SEK. Se www.cycore.com för ytterligare information. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00230/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/11/16/20011116BIT00230/bit0001.pdf Hela rapporten