Lars Östberg, ny VD för Dagaz AB

Report this content

Lars Östberg, ny VD för Dagaz AB Stockholm, Sverige (2001-03-07) Lars Östberg tillträder som VD för Dagaz 1 mars. Lars har tidigare varit vice VD samt styrelseordförande för Dagaz. Lars har varit Projektledare i flera större internationella utvecklingsprojekt, senast i Ericssons utveckling av 3G. Tidigare har Lars arbetat som konsult på Communicator samt som linjechef, projektledare och marknads- och försäljningsansvarig på Ericsson. Lars kommer nu med full kraft arbeta med Dagaz expansion och utveckling till Sveriges största konsultföretag inom informationssäkerhet. Dagaz AB bildades i oktober 1998 och består i dag av 22 medarbetare som har lång erfarenhet av arbete med säkerhets- och kommunikationsfrågor. Dagaz affärsidé är att erbjuda högkvalitativa konsulttjänster inom informationssäkerhet och kommunikation. Dagaz utnyttjar möjligheterna som den snabba tekniska utvecklingen skapar och som ställer höga krav på helhetssyn samt teknisk kompetens. Både när det gäller att bygga nya eller utveckla existerande lösningar. Våra kunder är större företag samt offentlig sektor i Sverige som t ex Försvarsmakten, Polisen, Ericsson, Folksam och SJ. Mer information om Dagaz finns på www.dagaz.se. För mer information kontakta: Åsa Schwarz, Styrelseordförande Dagaz AB asa.schwarz@dagaz.se Tfn: 08-55 60 62 60 Mobil: 0709-279757 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/07/20010307BIT00330/bit0003.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/07/20010307BIT00330/bit0003.pdf