Dagon AB Inbjudan till telefonkonferens Delårsrapport januari-september 2011

Dagon ABs delårsrapport för januari-september 2011 kommer att publiceras cirka klockan 8.00 fredagen den 11 november. En telefonkonferens för journalister och analytiker arrangeras klockan 13.00 samma dag, där verkställande direktör Per Johansson, presenterar bolaget och kommenterar delårsrapporten.

Den som önskar delta i telefonkonferensen ringer:

+46 (8) 505 598 12

En presentation kommer att hållas under konferensen. För att ta del av presentationen, vänligen använd denna länk.

Presentationen kommer även att finnas tillgänglig på Dagons hemsida, www.dagon.se, under Finansiellt & Press/Presentationer. Här kommer även en inspelning av telefonkonferensen att läggas upp i efterhand.

Per Johansson, verkställande direktör, telefon 040-607 48 03
Peter Olsson, CFO, telefon 040-607 48 04

Dagon AB (publ) är ett utvecklingsbolag i fastighetsbranschen med verksamhet i utvalda delar av landet. Fastighetsbeståndet uppgår till cirka 5,5 miljarder kronor och består av kommersiella fastigheter samt projektfastigheter i södra och mellersta Sverige. Dagonaktien är noterad på OMX Nordiska Börs Stockholm.