• DALTEK/

Delar av styrelsen och ledningen i Daltek AB har ökat aktieinnehavet i Daltek

Delar av styrelsen och ledningen i Daltek AB har ökat aktieinnehavet i Daltek Dalteks VD Carl Henrik Hallström har ökat sitt aktieinnehav med 1 000 stycken B-aktier och Lars Josefsson, styrelseledamot i Daltek AB, har ökat sitt aktieinnehav med 2 500 stycken B-aktier i Daltek AB. Daltek AB är noterat på SBI-listan 30:e mars blev det officiellt att Dalteks styrelse har slutit en principöverenskommelse om att förvärva eHem för att bilda Europas ledande leverantör av bredbandstjänster. Ovanstående aktier har inhandlats under perioden 30:e mars t.o.m. 3:e april. Då Dalteks nya styrelse ännu ej är registrerad som insiders på Finansinspektionen så väljer Daltek att självständigt gå ut med information. För ytterligare information kontakta: Carl-Henrik Hallström, VD Daltek AB, tel. 0243-735 00, 0705-49 10 46 (www.daltek.se) ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/04/20000403BIT00960/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/04/20000403BIT00960/bit0002.pdf