24hPokers nätverksföretag B2B Poker tecknar avtal med nya partners

Report this content

24hPokers nätverksföretag B2B Poker har tecknat avtal med ett antal nya partners. Dessa partners kommer att ansluta till B2B Poker Network de närmaste månaderna. Avtalen stärker B2B-nätverkets spelarlikviditet och attraktivitet ytterligare.

B2B Poker ägs av 24hPoker och driver ett av världens största pokernätverk. Under maj 2006 har B2B Poker tecknat avtal med flera nya partners. Bland dessa nya partners återfinns Sunderlands, som är en av de äldsta engelska bookmaker-firmorna, samt Bet United som etablerat sig som ett av Tysklands snabbast växande online-spelföretag. Båda dessa partners räknar med att lansera sina pokertjänster under sommaren. Därtill har avtal att ansluta till B2B Pokers nätverk träffats med ytterligare en handfull mindre partners, varav flera verkar på nya marknader för 24hPokerkoncernen, som Asien och Östeuropa. Dessa partners kommer att ansluta till nätverket senare under innevarande år. ”Samarbeten med etablerade partners som de vi nu tecknat avtal med kommer att stärka likviditeten i pokernätverket. Därmed blir B2B Poker Network än mer attraktivt för spelare och fler potentiella större partners, säger Per Hildebrand, VD för det sammanslagna företaget Daydream och 24hPoker För ytterligare information, vänligen kontakta: Per Hildebrand, VD, tel: 0705 – 933 998, e-post: per.hildebrand@24hpoker.se Om Sunderlands Sunderlands grundades 1946 och är en av Englands äldsta bookmakerfirmor. Traditionellt har företaget tagit spel via telefon och direkt på kapplöpningsbanorna. Idag har Sunderlands licens i England och på Malta och inleder nu en online-satsning där man siktar på att bli en one-stop-shop inom online gaming. www.sunderlands.eu Om Bet United Bet United grundades i januari 2005 och bedriver sportsbetting online. Företaget erbjuder ett stort utbud av spelobjekt och marknadsför sig huvudsakligen på den tyska och österrikiska marknaden. Man har haft en snabb tillväxt av antalet nyregistreringar och aktiva spelare sedan starten. www.winunited.com Om B2B Poker (Sweden) AB B2B Poker utvecklar mjukvara för online-poker och driver, via dotterbolag, ett av världens största pokernätverk. Nätverket har en Europeisk profil med allt spel i Euro, lokala spel och information på 14 språk. I nätverket ingår bland annat Unibet, 24hNetwork, 24hPoker, No1Poker, Redbet, Betandgame, Betbutler, Potraiser och i4poker. www.b2bpoker.com