Daydreams styrelse utser ny ordförande

Ordinarie styrelsemöte i Daydream tisdagen den 21 mars 2006 har utsett Arne Nabseth till ny styrelseordförande. Inför styrelsemötet har bolagets tidigare styrelseordförande Peter Levin meddelat att han lämnar sitt uppdrag.

Arne Nabseth, född 1963, ingår i Daydreams styrelse som ordinarie ledamot sedan 2005. Arne arbetar som investment manager vid Ledstiernan AB. Han har 15 års erfarenhet från internationell IT inom exempelvis Philips, IBM, KPMG. Arne Nabseth är även styrelseordförande i Repeatit AB samt styrelseledamot i Emic Networks AB och Continuent Inc. samt styrelsesuppleant i Columbitech. Ledstiernan äger cirka sex procent av kapitalet och rösterna i Daydream. Arne Nabseth äger personligen inga aktier i Daydream. Avseende diskussionen kring ett samgående med 24hPoker hänvisas till tidigare pressmeddelande från den 6 mars 2006. Styrelsen i Daydream För ytterligare information kontakta: Arne Nabseth, styrelseordförande Daydream, telefon: 08 545 035 00