Daydreams företrädesrättsemission garanterad i sin helhet.

Daydreams företrädesrättsemission garanterad i sin helhet. Ett konsortium bestående av huvudsakligen privata investerare har avtalat med Daydream Software AB (publ) om att teckna upp till totalt ca 6 Mkr i förestående emission, i det fall den inte blir fulltecknad. Kostnaden för garantin uppgår till ca 0.6 Mkr. Tillsammans med de 4 Mkr som TA Capital Ehf, Daydream Software AB (publ) huvudägare, tidigare förbundit sig att teckna, innebär detta att emissionen således i sin helhet är garanterad. Umeå 2004-01-19 För ytterligare information kontakta: Gunnar Nilsson, styrelseordförande Daydream, mobil 070-844 70 01 eller e-post; gunnar.nilsson@tacapital.com Besök även : www.daydream.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/19/20040119BIT00500/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/19/20040119BIT00500/wkr0002.pdf