DBT flyttar till Epicenter

”Det ska bli oerhört värdefullt att få vara en del av den positiva energin som finns på Epicenter. Det är en otroligt kreativ miljö där man lyckats samla de som är bäst i klassen på sina områden. Epicenter fungerar som en innovativ mötesplats där unga tillväxtbolag möter utvecklingsteam från etablerade företag. För DBT innebär detta att vi får tillgång till de senaste tekniska lösningarna så att vi ständigt kan utveckla och förbättra vårt erbjudande.”
Alexis Kopylov, VD DBT

Om oss

DBT grundades med ambition om att skapa bättre tillväxtförutsättningar för Sveriges små- och medelstora företag genom att erbjuda dem den finansiering de behöver och förtjänar. Vi förstår entreprenören, begriper affären och hjälper företag att växa. DBT är registrerat hos finansinspektionen och har garanti på innovationslån från Europeiska Investeringsfonden. DBT listades nyligen av Sifted som ett av utvalda svenska start-ups att följa under 2020.