Gör din egen schlager-cd!

Gör din egen schlager-cd! Aftonbladet har tillsammans med DCM slutit ett avtal som gör det möjligt för tidningens läsare att beställa sina favoritschlagers på en skräddarsydd cd-skiva. Detta sker via Aftonbladets hemsida www.aftonbladet.se Tekniken, kallad Personalized CD, är en egenutvecklad produkt från det svenska bolaget DCM Sweden AB i Kista. För ytterligare information kontakta: Magnus Eivhammar, Försäljningsansvarig Personalized CD, DCM Sweden, tfn: 08-477 20 74, mobil: 0709-59 36 50 DCM är en ledande aktör på den nordiska marknaden för digital informationshantering. DCM erbjuder web-baserade produkter och tjänster och tillhandahåller dessutom åtta digitala format för lagring av bland annat musik (cd-da), interaktiva databaser (cd-rom), film (dvd-video) samt inspelningsbara media (cd-r). DCM är etablerat i Sverige, Finland, Danmark och Storbritannien genom dotterbolag med egen produktion. DCM- koncernen har 186 anställda och omsätter 306 MSEK. DCM har sedan flera år tillhört de mest lönsamma företagen i branschen. Bolagets tillväxt förväntas främst ske inom dvd, cd-r och Internet baseradeprodukter och tjänster samt genom ökad outsourcing inom viktiga kundsegment. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/26/20020226BIT00330/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/26/20020226BIT00330/wkr0002.pdf