Umeå Dentallaboratorium inleder samarbete med Decim

Umeå Dentallaboratorium inleder samarbete med Decim Decim och Umeå Dentallaboratorium har undertecknat ett Letter of Intent avseende installation av Decim System under andra halvåret 2001. Umeå Dentallab är ett av Sveriges ledande tandtekniska laboratorier med 45 anställda. Umeå Dentallab har idag samarbete med tandläkare i Norden, England, Belgien, Italien, Spanien samt Israel varav exporten svarar för 5 procent. - Vår verksamhet är inriktad på att vara en spjutspets emot framtiden, varför vi ser en investering i Decim System som en god möjlighet till att utveckla vår verksamhet samt erbjuda våra kunder intressanta produkter framställda med moderna metoder och material, säger Patrik Jonson VD i Umeå Dentallaboratorium. Skellefteå den 1 december 2000 Decim AB Jan Würtz Verkställande direktör För ytterligare information kontakta: Jan Würtz, Verkställande direktör Telefon 0910-546 00 Mobil 070-592 56 70 Peter Lindquist, Marknadsdirektör Mobil 070-559 35 35 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/01/20001201BIT00430/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/01/20001201BIT00430/bit0002.pdf