Boka Storlien via Destination Fjällen – anrik skidort till Sveriges snabbast växande fjällbokningswebb

Report this content

Allt fler skidorter ansluter sig till Destination Fjällen. Senast ut är klassiska Storlien, där bland andra kungafamiljen äger sportstuga. Den tidigare tummelplatsen för världens jet set går nu en andra vår till mötes med nya bostäder, restauranger och butiker. Den direkta närheten till Norge gör Storlien unik. Gränshandel når årligen nya rekord och intresset för norrmän att vara i Sverige under ledigheten ökar.

– Att vi nu ansluter oss till Destination Fjällen öppnar för nya samarbeten i regionen, säger Ronny Juhlin, VD Storliens Högfjällshotell. Med en samlad bild av utbudet blir det lättare för våra gäster att välja sin fjällresa.

Anslutningen av Storlien gör www.destinationfjallen.se till en av de största bokningstjänsterna i svenska fjällen. Sedan tidigare finns Åre, Trillevallen, Duved, Vålådalen, Edsåsdalen och Valfjället i Värmland med i utbudet. På sajten kan kunden boka boende, upplevelser och liftkort, ja kort sagt skräddarsy sin resa.

För mer information:
Mats Lennartson, presschef, Destination Fjällen

E-post: mats@destinationfjallen.se
Mobil: 070-7902468

Mer om Destination Fjällen
Destination Fjällen Sverige AB driver internettjänster för turistbranschen med personlig service och lokal kännedom som möjliggör för små och stora turistföretagare att möta fjällintresserade resenärer på ett enkelt sätt. Destination Fjällen driver även www.visitare.com, Åres digitala turistbyrå, på uppdrag av Åre kommun.

Taggar: