DEVPORT AB (PUBL) BJUDER IN TILL INFORMATIONSTRÄFF I SAMBAND MED DELÅRSRAPPORT

Press release  •  18 maj, 2021 13:00 CET

Fredagen den 21 maj 2021 kl. 10:00 bjuder DevPort in aktieägare och övriga intresserade till informationsträff för att presentera delårsrapport för första kvartalet 2021.

Med anledning av att DevPort offentliggör delårsrapport för första kvartalet så kommer DevPorts VD, Nils Malmros samt DevPorts CFO, Fredrik Johansson, presentera delårsrapporten. Efter presentationen kommer det ges möjlighet att ställa frågor.
Under rådande COVID-19 pandemi så hålls i nuläget inga fysiska informationsmöten utan mötet kommer i stället hållas via Microsoft Teams. För att kunna deltaga i informationsmötet så måste man koppla upp sig via en Microsoft Teams länk. Man finner länken genom att gå in på DevPorts hemsida,
www.devport.se, välja rubriken ”NYHETER” och därefter välja nyheten ”Informationsmöte kvartalsrapport för första kvartalet 2021”. Microsoft Teams länken för informationsmötet finns tillgänglig ca 30 minuter före mötet startar d.v.s. från ca kl. 09:30 den 21 maj 2021. För mer information om hur Microsoft Teams fungerar så hänvisas till Microsofts hemsida.

Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 18 maj 2021 kl. 13:00 CET.