Butikskedjorna AD Center och Smycka nya kunder till DGC

DGC har fått det stora förtroendet att leverera datakommunikationslösningen DGC Retail Net till två nya butikskedjor, AD Center och Smycka. DGC Retail Net är anpassad efter de unika behov som finns inom butikshandeln med exempelvis anpassade tider för support och mycket snabb och säker förbindelse till betalkortspartners.

DGC kommer att leverera datakommunikationslösningen DGC Retail Net till bildelskedjan AD Centers butiker i Sverige. AD Center är Europas största bildelskedja med över 2 000 butiker i 25 länder. I Sverige finns AD Center etablerade på 50-talet platser. Hos AD Center finns det mesta i reservdels/tillbehörs väg till motorfordon. För mer information om AD Center, se www.adcenter.se.

DGC kommer även att leverera DGC Retail Net till Smyckas butiker i Sverige. Smycka finns med ett drygt 80 butiker från Boden i norr till Eslöv i söder. Smycka säljer smycken till både honom och henne, ung som gammal. Alltifrån klassiska smycken till mer moderna och trendiga. Mer information om Smycka finns på www.smycka.se.