Dialect erbjuder Experts företagskunder hjälp med garanti- och serviceärenden*

Med anledning av Experts konkurs i veckan erbjuder sig nu Dialectkedjan att ta emot alla Experts företagskunder som behöver hjälp med garanti- och serviceärenden*

Dialectkedjan har kundcenter runt om i hela landet på 60 olika orter från Boden i norr till Tomelilla i söder.

- Alla Experts företagskunder är självklart välkomna in i något av våra kundcenter när det gäller garanti- och serviceärenden, säger Dialects vd och koncernchef Mats Kraitsik Kalvik.

*Gäller mobiltelefoner och datorer.

För mer information:
Mats Kraitsik Kalvik, vd Dialect
Victoria Jonsson, informationschef Dialect

Dialect levererar it- och telekommunikation till företag. Vi ser till att allt kan fungera ihop – oavsett tid, plats eller lösning. Utöver våra integrerade lösningar och vägledande kunskap erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster. Lösningarna innefattar bland annat mobil- och fast telefoni, dokument- och datatjänster, molntjänster, mötestjänster, installation och support. Dialect omsatte 2011 drygt en miljard kronor och har idag över 700 anställda. Läs mer om oss på www.dialect.se.

Alla Experts företagskunder är självklart välkomna in i något av våra kundcenter när det gäller garanti- och serviceärenden.
Mats Kraitsik Kalvik, Dialects vd och koncernchef