Snabba klipp på dialect.se

Håll koll på www.dialect.se från och med nu till årets slut. På sin webbshop kommer företaget Dialect löpande lägga ut mycket attraktiva specialerbjudanden. Lagrena är begränsade och vissa produkter säljer slut på några minuter. Dessutom levereras alla varor fraktfritt året ut.

Lagom till julhandeln vill nu Dialect skapa rusch till webbshoppen. Den som är snabb kan göra riktigt bra klipp. Till exempel en Apple MacBook Pro Core 2 Duo för 9596 kronor exklusive moms eller en Hp Probook för 3699 kronor exklusive moms. - Vi har en bra och välutvecklad webbshop som vi nu vill uppmärksamma. När det gäller datorer så har vi främst haft erbjudanden via våra butiker, men nu har vi möjlighet att skapa bra tidsbegränsade erbjudanden via webbshoppen också. Det blir större tillgänglighet för alla, säger Caroline Antonsson, marknadschef på Dialect. Antalet varor i lager varierar och det är först till kvarn som gäller. Erbjudanden kommer löpande från leverantörerna och är olika för varje dag. För ytterligare information, kontakta: Caroline Antonsson, marknadschef Telefon: 0703-80 50 04 eller e-post: caroline.antonsson@dialect.se Om Dialect Dialect är en rikstäckande franchisekedja som säljer kompletta kommunikationslösningar till företag. Detta gör vi genom att integrera produkter och tjänster inom it, mobiltelefoni, kontorsmaskiner, växlar och fordons-it. Dialect har drygt 85 butiker och kontor. 2008 omsatte kedjan drygt en miljard kronor. www.dialect.se