Enklare få betalt

Enklare få betalt Diamos nya Pagero Autogiro ger enklare anslutning av kunder till Bankgirots autogirotjänst. Med elektroniskt medgivande kan kunder ansluta sig via sin Internetbank. Diamo AB lanserar nu senaste versionen av Pagero Autogiro, ett program som administrerar kunder och betalningar för Bankgirots Autogiro-tjänst. - I och med nya Pagero Autogiro kan företag med många återkommande kunder få en riktigt effektiv hantering av sina betalningar, säger Fredrik Rosenqvist, VD för Diamo Gym, energibolag, bredbandsbolag, alla typer av föreningar och andra företag med många kunder som betalar ofta är de som kommer att ha störst nytta av nya Pagero Autogiro. Till de viktigaste nyheterna i Pagero Autogiro hör stödet för Bankgirots nya tjänst Autogiro elektroniskt medgivande. Det innebär att betalare kan lämna, ändra och makulera medgivanden i sin Internetbank. Blanketterna blir ett minne blott. - Med elektroniskt medgivande slipper man alla pappersblanketterna. Det ger tidsvinster för företaget och underlättar samtidigt för kunder att ansluta sig till autogirotjänsten, säger Fredrik Rosenqvist. Nya Pagero Autogiro kan även användas tillsammans med Autogiro Företag. Det är enkelt att använda, gränssnittet är både moderniserat och effektiviserat. Läs mer om Pagero Autogiro: www.diamo.se Kontakt: Fredrik Rosenqvist, VD, Diamo AB, 031-600 746 Diamo AB utvecklar och marknadsför effektiv och billig programvara som förenklar den elektroniska kommunikationen med banker och andra som förmedlar säkra betalningstjänster. Diamos produkt Pagero gör jobbet lättare för ekonomipersonal och banker. Över 28 000 företag använder i dag produktfamiljen Pagero för kommunikation med Bankgirot. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/09/20040309BIT20490/wkr0006.pdf