BioStock: Dicot förbereder nästa steg efter övertecknad emission

Under första halvan av 2020 har Dicot fortsatt lägga grunden för kliniska studier med Libiguin. Kandidaten utvecklas som en behandling mot erektionssvikt och för tidig utlösning, områden där behovet av nya behandlingar är stort. I år har bolaget inlett sin första studie med partnern Pelvipharm i Frankrike och samtidigt stärkt kassan genom en kraftigt övertecknad emission. BioStock har talat med vd Göran Beijer för att summera året såhär långt och blicka framåt mot resten av 2020.

Läs hela intervjun med Dicots Göran Beijer på biostock.se:

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se/

BioStock: Dicot förbereder nästa steg efter övertecknad emission