BioStock: Emission ska ta Dicot till klinik

För miljontals män världen över är sexuell dysfunktion något som har en betydande negativ inverkan på deras livskvalitet. Idag kan man visserligen behandla problemen, men tillgängliga behandlingsalternativ är förknippade med biverkningar och kräver att man planerar tidpunkten för sitt sexuella umgänge. Detta vill svenska Dicot ändra på med sin kandidat Libiguin och just nu genomför bolaget en företrädesemission om cirka 21,8 Mkr för att slutföra sitt prekliniska program. BioStock har talat med vd Göran Beijer om både projektet och emissionen.

Läs hela intervjun med Göran Beijer på biostock.se:

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capital. https://www.biostock.se

BioStock: Emission ska ta Dicot till klinik