3 veckor kvar till Digital Workplace Summit

3 veckor kvar till Digital Workplace Summit, nordens största event om den digitala arbetsplatsen, den 22 november på Hotel Rival, Stockholm.

Några siffror kring varför den digitala arbetsplatsen är viktig:

Områden som kommer diskuteras under dagen är Digital Arbetsplatsstrategi, Samverkan, Utmaningar och Konkreta lösningar, Utformning av arbetsplatsen ur ett digitalt perspektiv, Digitalt Ledarskap, Mätning, Säkerhet, Information och Dokumenthantering, GDPR, Informationsspridning i det nya intranätet, så skapar du Engagemang, Mätning och Effekt, UX, Gamification, Intranät och utmärkelsen Nordens Bästa Digitala Arbetsplats.

• Tele2, Embracing a digital first mindset
  • Bonnier Broadcasting, Best of breed inom samverkan och kommunikation
  • Benify, Nå ut till dina medarbetare med rätt
  • digitala verktyg och metoder
  • Microsoft, Att mäta en digital arbetsplats,
  • trender och digitalt ledarskap
  • Johan Book, Så förkortar du tiden från strategiskt beslut till uppnådd effekt
  • Lifesum, How Lifesum adopts gamification in both
  • product & organisational development
  • Arbetsförmedlingen, Sharepoint med fokus på Samverkan och Dokumenthantering
  • Danderyds Kommun, En digital förändringsresa internt med fokus på digital arbetsplats, intranät och ett digitalt mind-set.

Våra fantastsiska partners som kommer vara på plats och bidra med sin kunskap:

Boka på www.digitalworkplacesummit.com

Om oss

Ett unikt kunskapsforum där Nordens ledande bolag samlas på ett och samma ställe och diskuterar, berättar och delar med sig av sin kunskap kring den digitala arbetsplatsen. Arbetsplatsen är inte en fysisk plats, det är något vi gör. Den digitala arbetsplatsens evolution går hand i hand med transformationen av den fysiska arbetsplatsen. I det nya arbetslivet spenderar vi allt mindre tid vid våra skrivbord vilket ställer krav på en digital arbetsplats/intranät som främjar produktivitet och skapar affärsnytta oavsett tid och rum.