Digmi skalar upp- ingår partnerskap med Softpay

Report this content

Den ledande leverantören av digitala lösningar för frisörsalonger, Digmi, meddelade idag ett strategiskt partnerskap med Softpay, en toppmodern leverantör av SoftPOS-lösningar. Partnerskapet markerar ännu ett steg i Digmis strävan att erbjuda en ännu bättre lösning för frisörsalonger världen över.

Det Jönköpingsbaserade teknikföretaget Digmi revolutionerar frisörbranschen med sina digitala lösningar, som syftar till att effektivisera och öka säkerheten för frisörer och deras salonger.

För att förenkla och säkra betalningar för branschen ingår företaget ett partnerskap med den innovativa Tap-to-Pay-lösningen Softpay , som förvandlar vilken mobil enhet som helst till en betalterminal.

– Partnerskapet är ett otroligt viktigt steg för oss i vår tillväxtresa, men framför allt viktigt för vardagen för alla våra kunder, säger Joel Lagerkvist, VD för Digmi, och fortsätter: Vi är glada över att samarbeta med ett företag som delar vår vision om att göra vardagen smidigare och mer modern för de tusentals salonger vi snart hoppas kunna ansluta till vår unika plattform.

Genom partnerskapet med Softpay kan Digmi nu erbjuda sina kunder en enkel och säker betalningslösning direkt från deras enheter. Softpay integreras smidigt i Digmis plattform och erbjuder möjligheten till driftsäkerhet och internationell tillväxt. Med integrationer till de flesta erkända leverantörer kan Digmi erbjuda flera olika betalningslösningar till sina kunder på ett stabilt och effektivt sätt.

– Genom att integrera vår Tap-to-Pay-lösning med Digmis plattform strävar vi efter att erbjuda säkra och effektiva betalningsupplevelser för frisörsalonger. Detta samarbete ligger i linje med vårt mål att förenkla betalningar och förbättra driftsäkerheten för företag, säger Pontus Jigemark, chef för europeiska partnerskap på Softpay.

För mer information, kontakta Joel Lagerkvist, VD för Digmi, joel@digmi.se.

Digmi är ett innovativt teknikföretag från Småland som verkar nationellt och internationellt inom skönhets- och hårvårdsindustrin.