DNG flyttar fram datum för rapport

DNG flyttar fram datum för rapport Styrelsen på DNG har beslutat att skjuta fram tidpunkten för den stundande delårsrapporten. Rapporten flyttas fram tre veckor och nytt datum är den 7 september. Anledningen till beslutet är att ny styrelse kommer att föreslås på den kommande extra bolagsstämma som äger rum den 22 augusti. - Vi vill tillsammans med den nya styrelsen kunna lägga upp en strategi och gå igenom företaget och ha rapporten som ett avstamp för framtiden, säger Stefan Eriksson, styrelseordförande för DNG. Rapporteringsperoiden kommer nu också att omfatta juli månad. För vidare information kontakta: Stefan Eriksson, Styrelseordförande DNG, 070-791 33 79 Carl Wiktorsson, VD/Koncernchef DNG, 08-566 35 000, 0708-55 49 50 DNG är en koncern som bygger sina tjänster kring integrerad, riktad och mätbar kommunikation. Bolagens tjänster består av rådgivning och genomförande inom strategi, marknadsföring och reklam, DM/DR, CRM och IT- tjänster. Företaget är noterat på Stockholmsbörsens O-lista. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/13/20010813BIT00080/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/08/13/20010813BIT00080/bit0002.pdf