• Doggy/

Inbjudan till presskonferens: Doggy presenterar världsnyhet i samarbete med Tetra Pak

Report this content

Doggy bjuder in till presskonferens för att i samarbete med Tetra Pak presentera ett nytt smart kattmatskoncept. Möt även katten Malte, som är utvecklingschef, och hans övriga kollegor på kattgården Tassalyckan där alla produkter gediget testas. Doggy AB är inne i ett expansivt skede och rustar för framtiden. Produktionen har ökat med 50 procent sedan 2000 och företaget har nu beslutat om ytterligare investeringar. Plats: Doggy AB, Vårgårda utanför Göteborg Tid: Måndag 4 april klockan 11.00. En lättare lunch serveras. Efter presskonferensen finns möjlighet till visning av kattgården Tassalyckan och även själva produktionsanläggningen. Vägbeskrivning från Göteborg: E20 mot Stockholm. Doggy ligger längs vägen två mil norr om Alingsås. Första avtagsväg mot Vårgårda. Anmälan och ytterligare information: Daisy Johnsson, Doggy AB tel: 0322-66 65 33 fax: 0322-66 65 80 mail: daisy.johnsson@doggy.se ANMÄLAN TILL PRESSKONFERENS Faxas till Doggy AB, Daisy Johnsson, faxnr: 0322-66 65 80 Namn: ______________________________ Media: ______________________________ Kontaktuppgifter: ______________________ [_] Jag deltar [_] Jag kan tyvärr inte delta, men vill gärna ha ytterligare material per post