Dome Energy utser ny CFO

Dome Energy AB (publ) (härefter “Dome” eller “Bolaget”) meddelar idag att bolaget har utsett Charlotta Nicander som ny CFO i Stockholm. Charlotta kommer att ta rollen den 1:e december och ersätta Marianne Brandt.

Charlotta har en lång och solid bakgrund från ekonomi, redovisning och kontroll på kvalificerade positioner i bolag både noterade på Nasdaq och privatägda, varav cirka 20 år inom fastighetsbranschen. Charlotta har också stor erfarenhet av ledning och styrelsearbete.

Paul Mørch, VD: "Vi är väldigt glada att ha Charlotta ombord och ser fram emot att arbeta tillsammans med alla stora arbetsuppgifter vi har framför oss".

Bolaget kommer också att flytta Stockholmskontoret den 1: a december. Den nya adressen till det svenska kontoret kommer att vara:
Dome Energy AB (publ)
Johannesgränd 2