• DOT KOMM/

Hötorgscity bryter ny mark på Instagram (@hotorgscitymagazine): Det första digitala magasinet av sitt slag.

Report this content

I det digitala bruset idag så är det lätt att hamna i skymundan. Speciellt när de flesta pratar om att vara annorlunda men de facto inte vågar att sticka ut. Samtidigt som kontext blir allt viktigare och storyn blir kostymen för att berätta och locka nuvarande kunder och potentiella prospekts.

Att alla handelsplatser jobbar med sociala medier idag är en hygienfaktor men vem erbjuder något nytt? vem bryr sig på riktigt? och hur tacklar man konkurrensen med personliga varumärken som gör brand extentions? Hötorgcity har tagit sitt Instagramkonto till en ny nivå där man erbjuder det fysiska magasinet i ny form med hjälp av gästredaktörer.

Trovärdigt, tillgängligt, innovativt och interaktivt
Hötorgscity Magazine som innovationen kallas funkar via taggar som tar användaren till fyra enskilda sidor. På en av sidorna finns gästredaktörer/ influencers som bidrar med innehåll under en månad. Detta kommer kopplas samman med fysiska event en gång per kvartal på Sergelgatan.

Awesome Project AB

issar@awesomeproject.se

mobil: 0760-445 665

Cityledare:

Lena Röjning info@hotorgscity.se

Marita Floman marita@mfab.info

Taggar:

Snabbfakta

Citat

I det digitala bruset idag så är det lätt att hamna i skymundan. Speciellt när man även konkurrerar med online och personliga varumärken som gör brand extentions.
Hötorgscity
Hötorgscity