Drott tidigarelägger delårsrapporten

Drott tidigarelägger delårsrapporten Drotts delårsrapport II 2003 (april-juni) offentliggörs före börsens öppning torsdagen den 21 augusti (ej som tidigare aviserats den 22 augusti). Drott AB (publ) Ytterligare information: Anders Böös, VD, tfn 08-769 30 10 Drott är under uppdelning i två fokuserade börsbolag: · Vid bolagsstämman 2004 tar aktieägarna ställning till ett förslag om utdelning av Bostadsaktiebolaget Drott, som blir ett aktivt, renodlat bostadsbolag i tillväxtregioner · Nuvarande Drott namnändrar till Fabege och blir ett aktivt, renodlat kommersiellt fastighetsbolag med fokus på Stockholm. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/12/20030812BIT00710/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/12/20030812BIT00710/wkr0002.pdf