Hemvändare förstärker DTZ Capital Market, Mikael Fastén

Mikael Fastén har anställts på DTZ för att arbeta med transaktioner inom det starkt växande affärsområdet Capital Markets. Han kommer närmast från CBRE, där han de senaste 10 åren arbetat som senior projektledare på transaktioner. Innan dess arbetade han med transaktioner på DTZ.

-     Marknaden efterfrågar erfarna transaktionskonsulter och därmed är denna rekrytering extra rolig. Med Mikael i bolaget lägger vi ytterligare fokus på svenska institutioner och fastighetsägande bolag, säger Fredrik Lidjan, Head of Capital Markets på DTZ.

-       Vi har ytterligare en hemvändare! Under senaste åren har vi haft flera kollegor som återvänt till DTZ. För mig är det en bekräftelse att det är roligt att jobbar på DTZ och att vi många intressant projekt, säger Agneta Jacobsson, VD på DTZ.

För mer information, vänligen kontakta:

Fredrik Lidjan, Head of Capital Markets, DTZ in Sweden

Epost: fredrik.lidjan@dtz.com

DTZ har gedigen kompetens inom strategisk fastighetsrådgivning. Det gör att vi kan hjälpa fastighetsägare, investerare och hyresgäster med allt som rör fastigheter - oavsett om det handlar om rådgivning och analyser vid förvärv eller försäljning av fastigheter eller fastighetsportföljer, att hitta nya lokaler, omförhandling av hyreskontrakt eller fastighetsvärderingar.

Den centrala vikten i DTZ:s filosofi är att leverera fastighetsrelaterade tjänster baserade på lokal kännedom och erfarenhet. Den svenska verksamheten har ca 90 anställda och kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping. Den globala verksamheten är börsnoterad i London och har mer än 10 000 anställda på 143 kontor i 43 länder världen över.