Inbjudan till presentation av Dustins bokslutskommuniké den 9 oktober

Dustin Group håller en telekonferens för investerare, analytiker och media den 9 oktober kl 09:00 CET med anledning av publiceringen av bokslutskommunikén för det finansiella året 2018/19.

CEO Thomas Ekman och CFO Johan Karlsson presenterar resultatet för det finansiella året 2018/19 och svarar på frågor. Telekonferensen hålls på engelska. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på webbplatsen www.dustingroup.com under Finansiell information http://www.dustingroup.com/sv/rapporter-presentationer innan konferensen börjar.

Dustin Group publicerar bokslutskommunikén samma morgon, kl 08:00 CET.

Telefonnummer:

+46 (0)8 506 921 80

+44 (0) 2071 928 000

Konferenskod:

Fredrik Sätterström, IR-ansvarig: fredrik.satterstrom@dustin.se, 0705 10 10 22

Dustin har mer än 1500 medarbetare. Omsättningen verksamhetsåret 2017/18 uppgick till 10,3 miljarder SEK. Drygt 90 procent av Dustins intäkter kommer från företagsmarknaden. Dustin Group är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2015 och har huvudkontor i Nacka, Stockholm.