Dustin Home utsett til Årets butikk 2011 i Norge

Nomineringen blant Prisjakts medlemmer pågikk i cirka to uker fra 1. november, og de fire nettbutikkene som fikk flest nominasjoner ble kvalifisert til en finaleomgang. Finaleavstemningen pågikk fra 15. til 30. november og med flest stemmer var det Dustin Home som ble tildelt tittelen Årets butikk 2011. Dustin Home knep seieren i konkurranse mot iPet, NetOnNet og NetShop.
"Vi på Dustin er selvfølgelig svært glade og stolte. Ikke minst med tanke på at det er medlemmene på Prisjakt.no, en av Nordens ledende nettsider for uavhengig pris- og produktsammenlikning som har utsett oss til Årets butikk 2011. Utnevnelsen viser dessuten at satsningen på vår nye nettside i kombinasjon med markedets største sortiment og raske leveranser virkelig settes pris på av kundene våre," sier Stefan von Stein, markedsdirektør på Dustin. Motiveringen fra Prisjakt.no er: "Dustin Home er en av tungvekterne innen netthandel i Skandinavia. Med en ny lekker nettbutikk, enormt sortiment og raske leveranser, tar de nordiske veteranene seieren hjem."

For ytterligere informasjon, kontakt: Stefan von Stein, markedsdirektør Dustin, +46 73-3638922

Om Dustin Dustin er Nordens største Internett-baserte leverandør av IT-produkter og forbrukerelektronikk, kunder er både bedrifter og offentlig sektor samt privatpersoner. Siden september 2009 finnes man også representert på det norske markedet. Dustins konkurransefortrinn er sortiment, hurtighet og service. Dustin har i dag ca 350 ansatte og omsetter for 4 milliarder SEK. Siden august 2006 er Altor hovedeier til bedriften. Mer informasjon på www.dustin.no.