Dustins e-butikk nå også som mobilapp!

Dustins e-butikk nå også som mobilapp! Nå kan du også kjøpe PC og andre IT-podukter med mobilen. Dustin lanserer, som første nordiske e-handler innen IT og elektronikk, en app for både Iphone og Androidtelefoner.
Med Dustins mobile applikasjon kan du enkelt søke og bestille i telefonen. Du finner hele vårt sortiment på 180 000 IT- og elektronikkprodukter for bedrifter og konsument, med spesifikasjoner, bilder og anmeldelser. Du kan også tipse venner og dele informasjon på Facebook og Twitter.
-Vi vil gjøre det lettere for kundene å handle hos oss. Med appen i mobilen øker tilgjengeligheten betydelig. Nå kan kundene sammenligne priser og legge inn bestillinger uansett hvor de befinner seg, sier Stefan von Stein, nordisk markedssjef på Dustin.
Appene for Iphone og Androidmobiler slippes samtidig i Sverige, Norge og Danmark og kan lastes ned gratis fra Appstore respektive Android Market. Applikasjonen velger automatisk språk – svensk, norsk eller dansk – avhengig av hvilket land nedlastingen foregår. -Dustins ambisjon er å ligge i framkant med hensyn til teknisk utvikling og funksjonalitet. Gjennom å være den første bedriften i bransjen som lanserer apepr til Iphone og Android setter vi en ny standard, sier Stefan von Stein.
I samband med lanseringen tilbyr Dustin et utvalg produkter til spesialpris for de kundene som laster ned og handler med Dustin-appen. Begge applikasjonene har blitt utviklet av svenske MonteRosa, som tidligere har gjort apper i Sverige for blant andre Forsvaret, nettbokhandelen Bokus og Toyota.
Bilder av appen og av Dustins mobile butikk er vedlagt.

For ytterligere informasjon, kontakt Stefan von Stein, nordisk markedsdirektør +46 733638922

Om Dustin Dustin er Nordens ledende forhandler av IT og elektronikk på internet og telefon. Salget skjer i Sverige, Danmark og Norge og kundene utgjøres av bedrifter, offentlig sektor og privatpersoner. Dustins konkurransefordeler er stort sortiment, rask ordrehåndtering og god service. Konsernet har 350 ansatte og omsetter 3,8 milliarder SEK. Hovedeier er riskkapitalisten Altor. For mer informasjon: dustin.se, dustin.no og dustin.dk.