Rekordmånga utställare på Dustin Expo 2012

Dustin Expo är liksom tidigare år uppdelat på tre dagar, där de två första dagarna riktar sig till Dustins företagskunder. Mässans höjdpunkt och tredje dag, lördagen den 31 mars, fokuserar på Dustins privatkunder och är öppen för allmänheten med gratis inträde mellan klockan 10.00 och 17.00.

Dustin Expos besökare kommer få ta del av de allra senaste nyheterna inom IT, hemelektronik, mobiltelefoni, surfplattor, datorer samt server- och nätverkslösningar. Runt om i den 3500 kvadratmeter stora mässhallen kommer det finnas möjlighet att klämma och känna på de allra senaste produktnyheterna, delta i häftiga tävlingar med fina priser och möjligheten att handla till förmånliga mässpriser.

"I år slår vi alla rekord på Dustin Expo, med fler utställare och större mässyta än någonsin tidigare.", säger Johan Karlsson, tf VD på Dustin.

På årets Dustin Expo kommer det bland annat att genomföras en världspremiär av HTCs senaste smartphone One X. På plats finns även Canons efterlängtade kamera EOS 5D Mark III, HPs nya bärbara ultrabook Envy14 Spectre som vann "Best in Show" på Consumer Electronics Show i Las Vegas i januari, den nya tredje generationens iPad och många andra spännande produktnyheter. Utöver det finns även utställare som Dell, Intel, Epson, Microsoft, Nikon, Sony, Samsung och många fler på plats på mässan.

För föranmälan till Dustin Expo 2012 vänligen besök www.dustin.se/expo. För löpande och aktuell information om mässan, gå med i Dustin Expo på Facebook.
För ytterligare information, vänligen kontakta: Johan Karlsson, tf VD Dustin Telefon: 076-723 34 76 Om Dustin Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT- och hemelektronikprodukter på Internet och telefon. Försäljningen sker i Sverige, Danmark och Norge och kunderna utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Dustins konkurrensmedel är sortiment, snabbhet och service. Sortimentet omfattar mer än 240 000 produkter - från surfplattor datorer, server och nätverk till bildskärmar, skrivare, mobiltelefoner, datorkomponenter samt programvaror och tjänster. Koncernen har 450 anställda och omsätter 4,5 miljarder kronor. Huvudägare är riskkapitalbolaget Altor. Mer information på www.dustin.se.