Rekordstort intresse för Dustin Expo 2012

Trots att det är drygt en månad kvar till Dustin Expo 2012 är redan 75 utställare anmälda. Över 100 varumärken, däribland Dell, Intel, Epson, Microsoft, Nikon, Sony, Samsung, Canon och HP, kommer att finnas representerade på Sveriges största IT- och hemelektronikmässa.

"Det stora intresset för Dustin Expo 2012 har medfört att vi beslutat oss för att utöka mässytan med ytterligare 500 kvadratmeter för att vi ska få in ännu fler besökare och utställare. Förra året slog vi besöksrekord med totalt 10 000 besökare på tre dagar. I år hoppas vi kunna överträffa det", säger Stefan von Stein, marknadsdirektör, Dustin AB.

Dustin Expo 2012 är liksom tidigare år uppdelat på tre dagar, där de två första dagarna riktar sig till Dustins företagskunder. Mässans tredje dag är öppen för Dustins privatkunder och allmänheten.

Under mässans tre dagar kommer utställarna presentera produktnyheter och erbjuda expertkunskap samtidigt som besökarna kan ta del av unika produkterbjudanden från Dustins bemannade orderstationer, till unika mässpriser.

Inträdet är gratis alla dagarna och föranmälan görs på www.dustin.se/expo. För löpande och aktuell information om Dustin Expo, vänligen gå med i Dustin Expo på Facebook.

Fakta om Dustin Expo 2012:

Torsdagen 29 mars – Företags- och pressdag Vi välkomnar alla våra företagskunder, stora som små. Seminarier kommer att erbjudas i två lokaler.

Fredag 30 mars – VIP-förmiddag och företagseftermiddag Vi håller öppet unikt för VIP-inbjudna Dustinkunder. Då bjuder vi på affärsfrukost, ett högaktuellt seminarium och en exklusiv visning av mässan. Efter kl. 12.00 öppnar vi åter dörrarna för alla våra företagskunder.

Lördag 31 mars – Konsumentdag öppen för allmänheten Vi skiftar till konsumentfokus och håller mässan öppen med gratis inträde för alla våra kunder, privata såväl som företagare.

För ytterligare information, vänligen kontakta: Stefan von Stein, marknadsdirektör Dustin, 073-3638922

Om Dustin Dustin är Nordens ledande återförsäljare av IT- och elektronikprodukter på Internet och telefon med över 200 000 produkter i sortimentet. Försäljningen sker i Sverige, Danmark och Norge och kunderna utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Dustins konkurrensmedel är sortiment, snabbhet och service. Koncernen har 350 anställda och omsätter 4 miljarder kronor. Huvudägare är riskkapitalbolaget Altor. För mer information: dustin.se, dustin.no och dustin.dk