Dynarc förlänger teckningstiden till den 31 maj

Dynarc förlänger teckningstiden till den 31 maj Styrelsen för Dynarc AB (publ) har beslutat att förlänga teckningstiden för den pågående nyemissionen fram till den 31 maj 2002 kl 15:00. För mer information, kontakta: Olov Schagerlund, VD Dynarc, 08-563 121 00. Om Dynarc Dynarcs affärsidé är att utöka affärsmöjligheterna och stärka konkurrenskraften för nätverksoperatörer genom att erbjuda tekniskt ledande produkter för optiska IP-ringar. Dynarcs vision är att bidra till att utveckla Internet till ett integrerat nätverk för transport av data, ljud och video med global tillgänglighet och därigenom bidra till att öka användandet och nyttan av Internet. Dynarc har huvudkontor i Kista utanför Stockholm. www.dynarc.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/15/20020415BIT00270/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/04/15/20020415BIT00270/wkr0002.pdf