Inbjudan till presentation av Eastnines Bokslutskommuniké 2019

Eastnines Bokslutskommuniké 2019 offentliggörs fredagen den 21 februari 2020 kl. 8.00. Rapporten presenteras vid en telefonkonferens kl. 10.00 samma dag av Kestutis Sasnauskas, vd på Eastnine, samt Britt-Marie Nyman, CFO och vice vd.

Datum:                                        Fredag 21 februari 2020

Tid:                                             10.00

Telefonnummer:                          08 566 427 04 (SE)

+1 833 823 05 89 (US)

+44 333 300 92 64 (UK)

+45 781 501 09 (DK)

Vänligen ring in ett par minuter innan telefonkonferensen börjar. Presentationsmaterial till telefonkonferensen kommer att finnas tillgängligt på www.eastnine.com 15 minuter innan telefonkonferensen börjar.

Klicka här för att lyssna på webbsändningen. Webbinspelningen kommer också att finnas tillgänglig i efterhand på bolagets webbsida.

Eastnine AB (publ) är ett svenskt fastighetsbolag med fastighetsvärde om 203 MEUR och ett substansvärde om 249 MEUR per 30 september 2019. Bolaget övergår för närvarande till att bli ett renodlat fastighetsbolag med målet att generera förutsägbara kassaflöden genom att vara en långsiktig förvaltare av hållbara och förstklassiga kontorslokaler i de baltiska huvudstäderna. Eastnine är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap, sektor Real Estate.