Inbjudan till presentation av Eastnines delårsrapport januari‒mars 2020

Eastnines delårsrapport januari‒mars 2020 offentliggörs tisdagen den 12 maj 2020 kl. 8.00. Rapporten presenteras vid en telefonkonferens samma dag av Kestutis Sasnauskas, vd på Eastnine, samt Britt-Marie Nyman, CFO och vice vd.

Datum:                                           Tisdag 12 maj 2020

Tid:                                                 10.00

Telefonnummer:                             SE: +46 8 566 427 05

US: +1 833 526 83 97

UK: +44 333 300 92 69

DK: +45 781 501 07

Vänligen ring in ett par minuter innan telefonkonferensen börjar. Presentationsmaterial till telefonkonferensen kommer att finnas tillgängligt på www.eastnine.com 15 minuter innan konferensen börjar.

Klicka här för att lyssna på webbsändningen. Webbinspelningen kommer också att finnas tillgänglig i efterhand på bolagets webbsida.

Eastnine AB är ett svenskt fastighetsbolag med fastighetsvärde om 290 MEUR och ett substansvärde om 268 MEUR per 31 december 2019. Bolagets vision är att skapa och tillhandahålla de bästa mötesplatserna där idéer kan flöda, människor mötas och framgångsrik affärsverksamhet utvecklas. Affärsidén är att Eastnine ska vara den ledande långsiktiga leverantören av moderna och hållbara kontorslokaler i förstklassiga lägen i de baltiska huvudstäderna. Eastnine är noterat på Nasdaq Stockholm Mid Cap, sektor Real Estate.