Inbjudan till presentation av Eastnines Delårsrapport januari-mars 2023

Onsdagen den 3 maj 2023, kl. 7.00 (CET) offentliggörs Eastnines delårsrapport januari-mars 2023. Klockan 10.00 samma dag bjuder vi in investerare, analytiker och media till en direktsänd presentation av rapporten.

Tidpunkt för webbsändning:

Onsdagen den 3 maj 2023, kl. 10.00

Klicka här för att se webbsändningen.

Vänligen anslut ett par minuter innan presentationen börjar. En investerarpresentation kommer att finnas tillgänglig på www.eastnine.com 15 minuter innan sändningen börjar. Inspelning från sändningen kommer att finnas tillgänglig i efterhand på bolagets webbplats.

Eastnine AB (publ) är ett svenskt fastighetsbolag med fastighetsvärde om 606 MEUR och ett långsiktigt substansvärde om 486 MEUR per 31 december 2022. Eastnines vision är att skapa och tillhandahålla de bästa mötesplatserna där idéer kan flöda, människor mötas och framgångsrik affärsverksamhet utvecklas. Eastnines affärsidé är att vara den ledande, långsiktiga leverantören av moderna och hållbara kontors- och logistiklokaler i förstklassiga lägen på utvalda marknader i Baltikum och Polen. Eastnine är noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap, sektor Real Estate.