Fordonsverkstad 2016 återkommer i Stockholm – på branschens begäran

Efter stora påtryckningar och begäran från fordonsbranschen så kommer Fordonsverkstad 2016 att äga rum på Kistamässan i Stockholm. Här får landets alla fordonsverkstäder ta del av allt det senaste inom verkstadsutrustning, reservdelar, verktyg, fordonsvård, däck, tvättar och mycket mer. Dessutom ges mängder med tips och kunskap om hur man både skaffar nya och behåller sina kunder i den allt hårdare konkurrensen.

På Fordonsverkstad 2016 kommer några av landets största leverantörer att vara representerade, och redan nu har över 40 utställarna visat intresse av att delta på Sveriges viktigaste mötesplats för fordonsverkstäder.

Årets mässa som går av stapeln 4-5 mars går mot ett publikrekord, vi har aldrig tidigare haft så många besökare som förhandsregistrerat sig inför mässan. Fordonsverkstad är årets största mässa inom branschen och har i år fler utställare, fler aktiviteter och fler nyheter än någonsin tidigare.

– Vi är mycket stolta över den stora efterfrågan på Fordonsverkstad som sedan några år tillbaka är etablerad i Stockholm. Vid ett tidigt skede fick vi indikationer från utställarna med stora önskemål om att de vill ha Fordonsverkstad i Stockholm 2016 och efter grundlig marknadsundersökning visar det sig att 95% av våra besökare önskar att mässan återkommer i Stockholm 2016, konstaterar projektledare Sophia Johansson.

Fordonsverkstad arrangeras 10-11 februari 2016 på Kistamässan i Stockholm

Sophia Johansson
Projektchef
sophia.johansson@easyfairs.com