Ny unik mötesplats inom säkerhet gör entré i Göteborg

Den 2 & 3 september är det premiär för mötesplatsen Säkerhet i Göteborg. Som en del av Fastighetsmässan, Nordens största Fastighetsmässa, är det en unik och nytänkande mötesplats för alla som verkar inom säkerhetsbranschen. Branschen har efterfrågat en mötesplats som denna, vilket Easyfairs nu möter med över 200 utställare och ett seminarieprogram av högsta dignitet på plats.

Säkerhet samlar de mest inflytelserika säkerhetsaktörerna från hela regionen under två dagar. Här presenteras de senaste produktnyheterna och lösningarna från branschledande och nischade företag med full fokus på det fysiska mötet och affärer.

Tunga namn intar scenerna

Mötesplatsen genomsyras också av kompetensutveckling, inspiration och motivation, helt skräddarsytt efter säkerhetsbranschens behov. Tillsammans med Fastighetsmässan erbjuder vi hela tre scener där du, kostnadsfritt kan lyssna till bland andra:

Thomas Fransson, Säkerhetschef, Göteborgs Hamn AB, Sara Smeds & Malin Ricknäs, Jurister, Datainspektionen, Patrik Pierd, Säkerhetschef, Swedavia, Peter Alverman, Säkerhetschef, Säkerhetsavdelningen, Sahlgrenska Universitets Sjukhuset, Daniel Akenine, teknik- och säkerhetschef på Microsoft Sverige och Christina Argelius, Vice President Facility Management (incl Chief Security Officer), Volvo Car Corporation

-          Att erbjuda branschen en mötesplats de har efterfrågat känns otroligt roligt, och det har aldrig känts mer aktuellt. Jag ser fram emot att vara på plats och se mötesplatsen ta form tillsammans med våra utställare och besökare. Vi går en otroligt spännande framtid till mötes, säger Johan Lind, projektchef för mötesplatsen Säkerhet

Säkerhet arrangeras den 2-3 september på Svenska Mässan i Göteborg. Övrig information och öppettider om mässan på www.easyfairs.com/sakerhet. Tillsammans skapar Säkerhet och Fastighetsmässan Västsveriges viktigaste och mest självklara mötesplats för alla som arbetar med säkerhet och fastigheter.

Johan Lind
Projektchef