Vi möter Fordonsbranschens önskemål – tillbaka i Malmö 2016

Efter intensiv dialog med företag i fordonsbranschen konstaterar vi att branschen inte önskar flera fordonsmässor i Stockholm under 2016. Fordonsverkstad 2016 kommer därför att lägga full kraft på att arrangeras på Malmömässan den 27-28 april 2016.

Här får Malmö och Köpenhamns alla fordonsverkstäder ta del av den senaste tekniken, se branschens nyheter och innovationer på en mötesplats som samlar hela branschen. Dessutom samlar vi mängder med kunskap och tips om hur man skaffar nya kunder och behåller sina befintliga i den allt hårdare konkurrensen.

På Fordonsverkstad 2016 i Malmö kommer några av Sverige och Danmarks största leverantörer att vara representerade, och redan nu har många utställare visat intresse av att delta på Sverige och Köpenhamns viktigaste mötesplats för fordonsverkstäder.

– Vi respekterar branschens önskemål om att inte köra mässa i Stockholm två år i rad och Fordonsverkstad är sedan tidigare etablerad i Malmö. Nu ser vi fram emot att bjuda in alla våra svenska och danska utställare-och besökare till Malmö. Fordonsverkstad kommer tillbaka med full kraft till Stockholm 2018, konstaterar projektledare Sophia Johansson.

Fordonsverkstad arrangeras 27-28 april 2016 på MalmöMässan i Malmö.

Sophia Johansson
Projektchef
sophia.johansson@easyfairs.com

Easyfairs är Europas ledande arrangör av tids- och kostnadseffektiva fackmässor. Mässorna pågår i två dagar och riktar sig enbart till inköpare och beslutsfattare. Easyfairs har sitt huvudkontor i Bryssel och genomför årligen 100 mässor i 16 olika länder. För mer information besök www.easyfairs.com