Årsredovisning för EasyFill AB (publ.)

EasyFill offentliggör härmed bolagets årsredovisning för räkenskapsåret 2019

Se bifogad PDF för fullständig årsredovisning för EasyFill AB (publ.) 556653-2924.

Kort om EasyFill Group

EasyFill är ett innovationsdrivet bolag med huvudfokus på utveckling av produkter som förenklar hanteringen av varor i butiker och restauranger. Samtliga produkter bolaget tillverkar och säljer är patenterade på de stora marknaderna i världen. Försäljning sker genom egna företag, via återförsäljare samt tillsammans med tillverkare av läskedryckskylskåp och kylmöbeltillverkare som i sin tur säljer sina produkter vidare med EasyFills produkter installerade i runt om i världen.