Senareläggning av kvartalsrapport 2.

EasyFill AB (publ.) kommer att senarelägga kvartalsrapport två till den 31:e augusti.

Bolaget skulle ursprungligen publicerat rapporten för kvartal 2 2018 torsdagen den 30 augusti. Detta kommer nu istället att ske dagen efter, fredagen den 31 augusti.

EasyFill är ett innovationsdrivet bolag med huvudfokus på utveckling av produkter som förenklar hanteringen av varor i butiker och restauranger samt utveckling och produktion av släpvagnar.
De produkter som utvecklas skall patenteras och lanseras med världen som marknad i huvudsak
tillsammans med samarbetspartners.

EasyFill har huvudkontor i Bräcke i Jämtland samt fabrik, utveckling och produktion i Nizna, Slovakien.

EasyFill är sedan maj 2007 listat på Spotlight stock market