Stoppdag för BTA B sista dag för handel

Sista dag för handel med EasyFill ABs betalda tecknade aktie (EASY BTA B) är den 8 juli 2019. Stoppdag hos Euroclear för växling från BTA till aktier är den 10 juli 2019.

De nya aktierna beräknas finnas på respektive VP-konto/depå den 12 juli 2019.

Kort om EasyFill Group

EasyFill är ett innovationsdrivet bolag med huvudfokus på utveckling av produkter som förenklar hanteringen av varor i butiker och restauranger. Samtliga produkter bolaget tillverkar och säljer är patenterade på de stora marknaderna i världen. Försäljning sker genom egna företag, via återförsäljare samt tillsammans med tillverkare av läskedryckskylskåp och kylmöbeltillverkare som i sin tur säljer sina produkter vidare med EasyFills produkter installerade i runt om i världen.

Taggar: