Easytrade.net AB använder Posten OLC för säkra e-handelsleveranser

Report this content

Easytrade.net AB använder Posten OLC för säkra e-handelsleveranser Piraja NetTrade AB startar upp en handelsplats för försäljning av hemelektronik. Easytrade.net AB har valts som leverantör av e- handelslösningen som lanseras under namnet Piraja i början av hösten 2000. Posten OLC-center kommer att användas som logistikpartner. - Det känns stimulerande att få en kund som Piraya, kommenterar Easytrade.net AB:s VD, Anna-Lena Falk. Vi integrerar vår e- handelsapplikation med Postens logistiksystem, Explod och i förlängningen innebär det att vi kan erbjuda fler kunder Postens logistiktjänster. Integrationen med Postens leveranslösningar ger Easytrade.net AB:s kunder ytterligare ett alternativ för att snabbt kunna leverera varor som beställts i handelslösningen. Samtidigt säkerställs kvalitet och leveranser för de kunder som handlar på nätet. - Vi valde Easytrade.net AB som leverantör av e-handelslösningen mycket tack vare deras flexibla och skalbara alternativ, säger Rolf Nilsson, IT- ansvarig på Piraja NetTrade AB. Att vi kan hyra vår e-handelslösning hos Easytrade.net AB till en rimlig månadskostnad och själva slipper investera i dyra system som snabbt blir omoderna gjorde valet av leverantör enkelt. För mer information kontakta: Anna Lena Falk, VD , Easytrade.net AB Tel: 0706-786626 afalk@easytrade.net Easytrade.net AB är ett företag som utvecklar och säljer helhetslösningar för elektronisk handel och affärskommunikation på Internet. Huvudkontoret ligger i Stockholm men företaget är även etablerat i Örebro där huvuddelen av den tekniska utvecklingen sker. Easytrade.net AB har idag ungefär 30 anställda och räknar med att under den närmaste tiden expandera verksamheten med etablering på ett antal strategiska ställen i Skandinavien och Europa. Easytrade.net AB, Box 5501, 114 85 STOCKHOLM, Besöksadress: Industrihuset, Storgatan 19, Tel: 08-783 82 01, Fax: 08-783 82 06 Easytrade.net AB, NetCity, 701 83 ÖREBRO, Besöksadress: NetCity, Tel: 019-501 65 50, Fax 019-501 65 55 e-mail: info@easytrade.net hemsida: www@easytrade.net ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/29/20000629BIT00660/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/29/20000629BIT00660/bit0002.pdf