Easytrade.net AB lanserar HTML-Editor för On-line redigering

Easytrade.net AB lanserar HTML-Editor för On-line redigering Easytrade.net AB kan nu erbjuda sina kunder en online-editor för HTML. Den nya funktionen innebär att kunderna själva kan göra mer avancerade ändringar i sina e-handelslösningar eller hemsidor utan att kunna någonting om HTML. Easytrade.net AB tillför kontinuerligt nya tjänster och ny funktionalitet till sin e-handelslösning i syfte att öka mervärdet för kunderna. - Tack vare vår tekniska plattform kan vi väldigt snabbt anpassa oss till nya behov från marknaden", säger Rolf Atterling, affärsutvecklare på Easytrade.net AB. - Med vår egenutvecklade online-editor kan våra kunder snabbare och enklare underhålla sina Internetlösningar, oavsett om det gäller e-handel, en hemsida, eller en företagsportal. Målet är att Easytrade.net AB skall vara en komplett Internet Application Service Provider och när vi nu kompletterat vår e-handelsapplikation med en online-editor för HTML har vi tagit ett stort steg i rätt riktning, fortsätter Rolf Atterling. För mer information kontakta: Rolf Atterling, affärsutvecklare , Easytrade.net AB Tel: 0706-786602 ra@easytrade.net, www.easytrade.net Easytrade.net AB är ett företag som utvecklar och säljer helhetslösningar för elektronisk handel och affärskommunikation på Internet. Huvudkontoret ligger i Stockholm men företaget är även etablerat i Örebro där huvuddelen av den tekniska utvecklingen sker. Easytrade.net AB har idag ungefär 30 anställda och räknar med att under den närmaste tiden expandera verksamheten med etablering på ett antal strategiska ställen i Skandinavien och Europa. ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/06/27/20000627BIT00880/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/06/27/20000627BIT00880/bit0002.pdf